Vytváříme svět bezpečnější, jistější, pohodlnější, inovativnější a produktivnější.

Praha

V současné době pracuje v Praze kolem 700 zaměstnanců z mnoha zemí celého světa, čímž tvoří unikátní multikulturní prostředí, díky kterému jsme schopni nabízet podporu zákazníkům v mnoha různých světových jazycích.

Naši zaměstnanci reprezentují širokou škálu profesí od administrativy, nákupu, prodeje, podnikových financí, zákaznické podpory, až po vývojové a letecké inženýry či odborníky v oblasti práva, komunikace a lidských zdrojů.

Klíčové oblasti působení pražské pobočky:

  • Výzkum a vývoj - vznikly založením laboratoří Honeywell Prague Laboratory v roce 1993. Tato laboratoř se stala vůbec prvním výzkumným a vývojovým centrem společnosti Honeywell mimo území USA. Již tradičně spojuje vývoj pokročilého řízení, optimalizace, modelování dat, analýzy, počítačové vize a technologií kybernetické bezpečnosti s různými složkami společnosti, včetně zpracovatelského průmyslu, rezidenčních, užitkových a komerčních budov a leteckou divizi, specificky v oblasti navigačních systémů a elektronických high-tech řešení využívaných v různých typech letadel od komerčních po vojenské a platformy pro vesmírný výzkum.
  • Finance - náš tým odborníků zastřešuje finanční provoz napříč Evropou a částí Asie, v rámci které podporuje účetnictví, controlling, finanční analýzy a credit risk management. Také proto naše týmy musí mít znalost v oblasti evropských a amerických účetních standardů.
  • Integrated Supply Chain - je sjednocená organizace, která propojuje naše zákaznické požadavky a plán dodávek napříč celým dodavatelským řetězcem. Naše týmy řídí celou skupinu dodavatelů s cílem dostání závazků v oblasti dodávek týkajících se služeb, kvality a nákladů směrem k našim zákazníkům. V rámci této organizace spolupracují týmy v oblasti logistiky, nákupu, taktického plánování a kvality, kteří transformují průmyslovou komplexitu do zjednodušených řešení.
  • Business development - naše týmy z oblastí prodeje a rozvoje obchodních příležitostí představují strategické obchodní složky s regionální zodpovědností za vztahy se zákazníky, identifikaci a kultivaci obchodních příležitostí, růst, obrat, marži a výkon.
  • Oddělení zákaznické a produktové podpory - zastává v rámci Honeywellu životně důležitou pozici v oblasti spokojenosti našich zákazníků; jejich mise spočívá v dodávání služeb v nejvyšší možné kvalitě. Naše centrum provozu zákaznických služeb, servisní inženýři a odborníci v oblasti řízení projektů podporují strategické divize Letectví a Automatizace a řízení.
  • Strategické korporátní funkce - nám pomáhají s hladkým fungováním Honeywellu z pohledu lidských zdrojů, komunikací, nákupu, práva a realit v rámci celého EMEAI regionu.

Všechny strategické divize využívají nástroj The Honeywell Operating System (HOS), což je operační systém, který byl spuštěn v roce 2004 za účelem zvýšení výkonnosti provozu našich výrobních a obchodních center. Jedná se o integrovaný systém, který je založený na principech Six Sigma podporující trvale udržitelný rozvoj v oblastech bezpečnosti, kvality, dodávek, nákladů a inventarizaci zásob tak, aby byly co nejefektivnější a zajistily 20-letou konkurenční výhodu společnosti Honeywell na trhu. HOS se zaměřuje na standardizaci práce, rychlá řešení problémů, neustálé zlepšování a sdílení znalostí napříč firmou.