Vytváříme svět bezpečnější, jistější, pohodlnější, inovativnější a produktivnější.

HRS Operations Specialist with English - Praha-Chodov  = pozice vhodná pro absolventy

Chcete rozběhnout svoji kariéru v HR v mezinárodní společnosti?
Jste komunikativní a máte prozákaznický přístup?
Ovládáte anglický a chcete je denně využívat?

Pojďte pracovat do naší pobočky v Praze!

Co Vás čeká:

  • Poskytování personálně administrativní podpory personalistům i zaměstnancům, spolupráce na nastavování, dodržování a standardizaci HR procesů.
  • Příprava pracovněprávních dokumentů (pracovní smlouvy, dodatky, ukončení pracovního poměru) a různých potvrzení pro zaměstnance.
  • Administrace nástupu a výstupu zaměstnanců
  • Podepisování pracovních smluv, daňových formulářů, kompletace dokumentů, administrace lékařských prohlídek.
  • Komunikace nástupů a výstupů zaměstnanců ostatním oddělením (finance, správa budovy, IT, apod.)
  • Administrace a udržování HRIS systémů, údržba osobních složek zaměstnanců
  • Komunikace s Mzdovým centrem, podpora zaměstnanců při řešení nestandardních záležitostí spojených s Mzdovým centrem.

Co požadujeme:

  • Znalost českého či slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Výborné organizační schopnosti
  • Iniciativní a prozákaznický přístup
  • Praxe v administrativě výhodou
  • Výbornou znalost práce s PC (MS Office, Outlook)

Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
  • Vzdělávání a možnost osobního i profesního růstu
  • Každodenní využití znalosti anglického jazyka
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Společenské a kulturní akce
spy

Kontakt:

Honeywell, spol. s r.o.
Marie Moravová