Vytváříme svět bezpečnější, jistější, pohodlnější, inovativnější a produktivnější.

HR adminka - Olomouc

Chcete pracovat ve společnosti, která se o svoje zaměstnance stará a má jim co nabídnout?
Chyťte si dobrou práci a přidejte se k nám!

Hledáš super praxi do životopisu a jsi v páťáku?
Máš čas 20 hodin týdně?
Chceš se dozvědět jak funguje HR ve velké mezinárodní firmě?
Pak hledáme třeba právě tebe!

Protože starat se o 1100 zaměstnanců je pořádná fuška, rádi bychom rozšířili náš HR Services tým o člověka na pozici HR adminka

Na téhle pozici bys měl/a na starosti:

• Administrativní podporu – přípravu, tisk a distribuci pracovněprávních a souvisejících dokumentů, jejich zakládání, zajišťování podpisů, kontroly, apod.
• Občasnou výpomoc s řešením dotazů a požadavků zaměstnanců.

K tomu, abys u nás uspěl/a, potřebuješ

• Ukončené středoškolské vzdělání
• Čas 20 hodin týdně – jedná se o práci na dohodu o pracovní činnosti
• Angličtinu na komunikativní úrovni (většina systémů je anglicky a i pár cizinců se mezi námi najde)
• Drive, ochotu učit se, samostatné myšlení a proaktivitu

Na oplátku ti nabízíme:

• Dlouhodobou brigádu (smlouva je na 1 rok)
• Super pracovní tým
• Placenou praxi v mezinárodní firmě
• Spoustu skvělých zážitků

Pokud máš zájem o víc informací nebo tě naše nabídka zaujala, tak piš nebo volej.

spy

Kontakt:

Honeywell, spol. s r.o.
Petra Otýpková
Nádražní 400
783 65  Hlubočky - Mariánské Údolí
Česká republika
Telefon: +420 585 128 329