Vytváříme svět bezpečnější, jistější, pohodlnější, inovativnější a produktivnější.

Specialista finančního centra - částečný úvazek - Brno

Honeywell rozšiřuje středisko Technického účetnictví (COTA), zákaznického servisu, který je integrován do výrobního závodu v Brně.

Uvedená je součástí skupiny Automatizace a řízení (ACS), jejíž výrobky a technologie jsou využívány ve více než 150 milionech domácností a 10 milionech budov po celém světě.

Náplň práce

Na této pozici budete podporovat zákaznické centrum Finance sestávající z práce s příchozí poštou, SAP systémem, související administrativy, skenování faktur, archivace zpracovaných dokumentů a vracení chybných faktur dodavateli.

  • Skenování faktur do systému
  • Vyplňování příslušné dokumentace a reportů
  • Zpracování příchozí i odchozí pošty
  • Komunikace s dodavateli a zákazníky, spolupráce s ostatními týmy v ČR i zahraničí
  • Archivace dokumentů a jejich správa
  • Práce se systémem SAP a jinými programy

Požadavky

  • Základní znalost angličtiny podmínkou
  • Práce s počítačem – MS Office (MC Outlook, MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
  • Smysl pro detail a pečlivost, časová flexibilita, aktivní přístup, ochota učit se novým věcem
  • Aktiviní přístup ke zlepšování procesů a přijímání nových aktivit

Nabízíme

  • Zajímavou práci v prestižní mezinárodní společnosti
  • Možnost profesního růstu
  • Zaměstnanecké benefity
  • Pracovní doba od 8:00 do 16:30 hodin (docházka dle domluvy 2,5 dne v týdnu)
spy

Kontakt:

Honeywell, spol. s r.o.
Marcela Němečková
Tuřanka 1236/96
627 00  Brno
Česká republika